Monday, October 19, 2009

Harmonizing@hari raya show


Assalamualaikum w.b.t...
Huh!setelah sekian lama tak update blog usang nie,akhirnya berpeluang jugak.Posting kali nie aku nak cerita tentang satu persembahan yang berlaku baru-baru nie aje..Sebenarnya banyak jugak persembahan sebelum nie tapi tak berpeluang nak post sebab takde gambar,time show aje terus takde kamera,kalau ada pun gambar yg diambil terlalu jauh dan belakang pentas,gambar2 tu boleh tengok di facebook aku.Antara show nya,show promo album nasyeed underground di KUIN kedah,show sambutan kemerdekaan dan ada lagi show-show jalanan...haha..show kali nie aku tak kesseorangan tapi bersama teman-teman kuliah aku,lagipun dah lame tak berhamonizing nie jadi dpt jugak tunaikan hasrat nie.Show nie berlangsung di Masjid sultanah bahiyyah alor star kedah,pengunjungnya sangatla ramai.ape-ape pun aku enjoy dgn show nie.Kat bawah nie aku ada post kan gambar2 sepanjang show tu berjalan dan terima kasih pd semua yang berkerjasama utk menjayakan majlis ini..hehe..Utk perkembangan terbaru jugak,i.Allah jika di izinkan aku akan join Album Nasyeed Underground Vol.2..Doa-doakan yer supaya ia berlaku...hehe...=)





On da way nak ke show



harmonizing time!


Lepas show,dahaga!

iyyakanaqbudu waiyyakanasta'in
ihdinassirotolmustaqim

1 comments:

Syed Ahmad Fathi on October 19, 2009 at 11:55 PM said...

Anas nyanyi bkn sedap pun..
len kali suh dia main kompang je.

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat