Thursday, May 14, 2009

Berdebar-debar..menanti esok..


Assalamualaikum ku mulakan bicara..

Huh!!letih betul..siang berganti malam dan malam berganti siang..practice..practice...bile la nak pertandingan nie?haha...macam-macam nak kene practice tapi masih banyak part yang belum aku puas hati..agaknya memang biasa practice ngan muslim voice dari group kolej nie..hik3...

Malam nie tepat pukul 12 tgh malam aku akan bertolak ke kuala lumpur sebab besok akan bermula proses recording dan photoshot untuk album nasyid indie..tapi kan..aku tak tau nak dress ape untuk photoshot..lainla kalau ade wardrobe macam kat akademi dulu..kan best..kan...hahaha...sehari aku di k.l esok(15/5) dan terus balik umah di kuantan dan 17 aribulan ke johor pulak untuk pertandingan di UITM segamat jadi jumpe budak-budak nasyid kolej kat sane jela..habis pertandingan johor terus balik ke kedah semula untuk pertandingan nasyid antara IPT islam di kolej aku..letih..malas..sume ade sbb tak dapat duk kat umah pun lagi..tu yang sedey 2..org cuti tapi aku tak cuti..jadi cuti pada bulan 6 yang berbaki sebulan lagi aku takkan ke mane2..nak duk umah je...alhamdullilah boleh setelkan recording tu awal dan tunggu jela untuk release album nasyid indie tu..nantikan..

Hmm....tu je kot..harap kawan2 yang sape2 yang mengenali boleh doakan aku(terutama untuk proses recording nanti)..doakan kejayaan daku dunia akhirat dan kejayaan umat islam seluruhnya...amin...

wassalam..


0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat