Thursday, May 28, 2009

"Hari-hari yang terus berlalu"




Assalamualaikum ku mulakan bicara..

huhu..lamenye xupdate blog..sory yer pada sape yg menunggu..ade ke org nak tggu..baru je pulang dari kedah nie..jadi sekarang nie dah boleh cuti sepenuhnya..rehatkan suara..

Sepanjang bulan 5 nie banyak aktiviti..terutamanya pertandingan nasyid..Festival nasyid selatan di UITM johor dan Karnival Amal Islami(IPTIM)..kat festival nasyid selatan tak menang cuma dapat masuk final je..punyela banyak IPT..16 IPT yg join pertandingan nie..yg bestnye ketua hakim respek kolej aku sbbnye buat dinamik dan vokal harmoni yang agak baik..Di karnival Amal Islami pulak kolej aku menjadi johan..alhamdullilah..lebih kurang 8 IPT islam yang join pertandingan nie..memang mantap sket di karnival nie sbb ade acapella..tau2 jela kan..genre aku tu..hihi..

Tak dilupakan sebelum berlansungnya dua pertandingan nie,aku ke kuala lumpur dulu untuk recording lagu baru di neurotic studio..aku join album nasyid indie yang akan keluar xlame lagi..jadi pakat-pakat la beli yer..berita lanjut boleh layari : http://nasyidindie.blogspot.com/ ...

nantikan update terbaru yer..wassalam...

1 comments:

mahabbah on June 9, 2009 at 10:39 PM said...

salam
aiks. kemana muslim voice..
apa2 pun mubarak.. terus perjuangan memartabatkan industri nasyid

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat