Wednesday, January 21, 2009

Kalahkan yahudi dengan solat subuh berjemaah



Bekas Pemimpin UMNO & Mantan PM Tun Dr. Mahathir Mohammad ajak kita boikot barangan Amerika...bolehkah kita tak makan kentucky fried chicken, McD, Pizza dan sebagainya. Mereka yang merokok terpaksa tinggalkan rokok.



Pemimpin Pemuda PAS pula,YB. Salehuddin Ayob ajak kita berdemo anti israel . & amerika.Pemimpin pemuda UMNO, YB. Dato Hishamuddin Tun Hussein juga ajak murid sekolah demonstarasi di KT.



Bagus juga kalau kita ikut serta Tetapi tahukah andaSetakat ini tidak ada pemimpin negara menyeru kita yang beragama Islam menunaikan solat subuh berjamaah melebihi jemaah solat fardu jumaat.Sekiranya ada satu mesjid didalam dunia ini yang boleh melaksanakannya barulah yahudi boleh kalah, kalau tidak jangan mimpilah.



Mengikut teori sebenarnya kita mampu buat sebab solat jumaat untuk kaum lelaki saja tetapi solat subuh boleh disertai kaum wanita(muslimat). Dengan itu bilangan jemaah tentu lebih ramai.



Kalau kita boleh buat yang ni barulah yahudi boleh kalah...kita pun dapat banyak pahala sebab solat subuh berjamaah..! Umpama beribadat sepanjang malam. Betul tak?



Akan menjadi sunahtullah bahawa peperangan yang terakhir didunia ini adalah peperangan antara Islam dan yahudi, dimana kemenangan untuk umat Islam membunuhOrang yahudi. Sehinggakan diriwayatkan rimbunan pokok-pokok dan batu-batu akan berkata kepada orang orang Islam bahawa disini ada yahudi bersembunyi.



Umat yahudi memang mengetahui perkara ini. Bayangkanlah mereka mengenali Rasulakhir zaman (Muhammad SAW.) dan AlQuran seperti mereka mengenali anak-anak mereka sendiri. Tetapi telah menjadi sunahtullah juga bahawa mereka golongan yang ingkar. Nabi-nabi pun mereka bunuh inikan pula orang Palestin.



Oleh yang demikian kita tunggu mana-mana pemimpin negara khususnya, pemimpin UMNO, PAS atau PKR yang terbuka hati menganjurkan solat subuh berjemaah ini eloklah kita turut serta. Seharusnya kita solat dulu barulah memboikot barangan yahudi & amerika, berhenti merokok dan berdemonstrasi jalanan..




"Peringatan untuk diriku dan pembaca sekalian"


0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat