Sunday, February 8, 2009

Rezeki..Terima kasih yer...



Masa: waktu kelas b.i,aku sorang je tak pegi sbb dah lulus pekse..haha


Tempat: Dalam asama le...


Assalamualaikum ku mulakan bicara..


Alhamdullilah masih diberi peluang utk update blog nie..Pertamanya sekarang nie aku rasa gembira sangat walaupun kadang-kadang tu sedeyla jugak..Ape-ape pun hidup perlu diteruskan..haha..sekarang nie dah mula belajar seperti biasa tapi sekarang dah makin lain sbbnye peraturan dah makin ketat disini,semuanya disebabkan pelajar jugak yg selalu mengingkari arahan disini jadi kene terima ajela..


Alhamdullilah jugak sebab sekrang nie dah mula ade jemputan persembahan nasyid jadi masih berpeluang untuk aku teruskan nyanyian ku ini..takkan nak buang hobi kot..hik3..banyak sangat org nak bantu aku lepas saja aku bergelar mantan muslim voice nie..ade yg suruh wat solo,ade yg suruh buat single sendiri..tapi tu la,zaman sekarang nie semuanya perlukan duit kan..ade tolong buat lagu,nak tolong buat lirik,smpaikan penulik lirik terkenal pn nak tolong aku..rezeki betul tapi tak taula lagi cmne,aku pn skng nie busy ngn blaja..kenela pndai nak bagi masa..tak pun aku siapkan semua tu waktu cuti semester nanti..betul x..mungkin kalau ade sape-sape disana@disini yang baca blog aku,kalu ade yg nak tolong pn boleh..memang perlukan pertolongn org pun..sumbangan ke..idea ke..tenaga pn bleh..ape-ape pun boleh..dengan itu aku dapat siapkan lagu-lagu aku..hihi..nanti kalian bolehla dengar ramai-ramai...kelaka la plak..


okla..smpai situ aje kot..nak rehat dulu..petang2 nanti nak mula menghafal balik..tau-tau jelakan...doakan daku yer kalian..terima kasih...InsyaAllah,aku akan update lagi secepat mungkin kalau ade cite atau berita yg best untuk dikongsi k..



0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat