Saturday, June 6, 2009

Tension..tamparan yang hebat..


Assalamualaikum ku mulakan bicara..

Ramai dah yang tahu kan..xlame lagi akan terbitnya album nasyeed underground..aku salah seorang penasyid dalam album tapi aku tertekan dan tak gembira..macam2 tamparan yang aku terima termasuklah aku sendiri yang masih belum puas hati mengenai nyanyian aku..haha..apa aku nak buat..aku memang masih xbgus dalam nyanyian tapi aku dah recording dan terpaksalah terima semuanya..tolong aku..aku dah cuba buat yang terbaik..itu je yang mampu..apa lagi erk..arghh..tension..mungkin salah aku sendiri..tergesa-gesa..sedangkan tak layak pun lagi..macam2lah..takpelah..

hanya luahan hati.......

2 comments:

AkMa on August 14, 2009 at 12:27 AM said...

salam..
sabo je la encek...
kolo x sabo gak..tampo2 la diri sndiri mn tawu..pasni trus ok plak..(guwau2 jek..)
gagaga
dh sedap dh tu sore..td dngr kt nasyid fm...
smoga trus berjaya...

^___^

AeN@FiRiN on April 22, 2010 at 7:45 AM said...

pesal plak ni??
kn skang dh dpt feedback dri album nasyeed underground tu??
+ve feedback rite??
so,skang mse utk trus lbh brusehe..
best ape lgu teman tu..
heheheh..
niway,all the best k!(*_^)
jgn tension2..
xelok..
nt ilang bile nk brkarya..=)

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat