Tuesday, June 9, 2009

Aku dan Celcom


Assalamualaikum ku mulakan bicara..

Huh!dalam busy dapat jugak update blog(busy la konon)..hehe..esok aku mula kerja bg memenuhi cuti semester yang masih tinggal jadi dptla isi mase kosong disamping kumpul duit dan juga cari pengalaman..mcm2 juga..petang tadi(9/6) aku interview,saje je nak buat syarat sebab dah cnfirm dapat..esok(10/6) aku mula bertugas di verification unit wisma celcom negeri pahang..macam best je kan..kerja aku adalah mengesahkan serta menyetelkan borang2 pendaftaran prabayar celcom bagi youth dan U pax..jadi siapa yang beli sim kad baru celcom..aku la orangnya yang akan mengesahkan borang tu..bukan aku je,ade lagi la pekerja..kerja mengadap komputer,memang favourite tu..sehari mesti setelkan 240 borang..banyak tu..kalau boleh siapkan banyak lagi bagus..insyaAllah boleh..tadi pun aku dah cuba buat,xdela susah sangat..yang penting fokus..kalau silap abisla..huhu..Doakan daku..wassalam..da....

1 comments:

ThaBiT AL-KhUFi RaHiMuLLaH on July 26, 2009 at 3:34 PM said...

salam.... bestnya dapat keje temu dengan pelanggan kan??? heheh moga dirahmati oleh allah swt... take care

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat