Thursday, July 7, 2011

Alhamdullilah !


Assalamualaikum w.b.t


Alhamdullilah.. akhirnya diberi peluang untuk update blog nie (bukan pe, jadi rajin nak update sebab dah ada org tolong renovate blog nie).. hehe.. TQ so much pada Cik Bulat.. Jemput ke BLOG Cik Bulat nie.. Sangat aktif ber-blogger, tengok follower dahla.. haha.. Kreatif jugak design blog nie, ramai jugak org order kat dier utk design blog tapi sayang sekarang tempahan dah tutup.. Katanya dah terlalu ramai tempah, Alhamdullilah rezeki namanya tu kan.. :) Ok, Ape2pun terima kasih banyak2 ya Cik Bulat..

Kembali pada cerita tentang aku, hehe.. macam ramai je orang nak tahu.. Jadi perkembangan sekarang dalam bidang seni-nye, sedang menyiapkan 1st single Vocal Grup aku (The Messages).. Tajuk lagu Pergilah Cinta yang sebelum nie lebih dikenal dengan Pergilah sayang/ Sebenarnya cinta (Tgh bincng2 lagi utk official tajuk). InsyaAllah takde aral melintang, 15/16 7 nie kami akan masuk studio recording lagu baru nie yang akan diterbitkan oleh Bro Akmal Mirwana di Mirwana's Place Studio.. Bagi kami lagu nie kami nak buat yang puas hati dari segi kualiti (Music live, vocal, mixing n master).. Kos untuk 1 lagu nie je dah cecah Rm5000.. hehe.. itulah harga utk produksi yang berkualiti bagi satu2 lagu.. jadi harap kalian dapat support dan jangan download2 je tau.. Mahal2 kami buat, support ya.. request kat radio, insyaAllah kalau ade jual 1st single nie (msih dalam perbincangan).. Belilah satu tau.. Support utk kami teruskan perjuangan seni nie.. :) hehe..

Selain tu jugak, aku n da geng dah kembali aktif menjadi youtubers (ala.. yang cover2 lagu org tu).. jadi pada sape2 yg sudi bolehlah lawat page youtube ku.. link ada kat menu bar di atas.. hehe.. SUBSCRIBE tau ! nanti aku upload mcm2 lagi..




Kerja sekarang bisnes la.. Aku jual Hp, repair Hp n mcm2la yang ada kena-mngena dgn alat2 telekomunikasi.. Nak beli ke, sudi2la tanye di FB aku ke, xpun boleh lawat shop online aku di mudah.my.. Link semua ada di menu bar.. boleh klik dan chill ! hehe.. Alhamdullilah ade la rezeki sikit disamping berbakti dgn ibu ayah jela..


Actually, aku ditawarkan utk belajar di luar tapi masih dalam Istikhrah, mintak Allah tunjuk yang terbaik buat ku.. insyaAllah, ada jalannya.. Mohon Doa ya sahabat semua.. Okla, dah mcm2 rasenye cite tentang aku.. TQ yang sudi baca, kalau nak tau cite2 aku lepas nie.. Jangan lupa Follow ya.. nanti aku update Karya2 aku disini jugak.. Wassalam... :)


P/S : mode cite di atas buat2 rase mcm gempak ! layan je tau... =P


iyyakanaqbudu waiyyakanasta'in
ihdinassirotolmustaqim


2 comments:

Ain Shdn on July 7, 2011 at 2:21 AM said...

ohoo.. thanks for mention me :) yik, dah bertambahlah ye vdeo2 korang tuh? yg rambutan kat leher ada lagi? hahaha

Syed Ahmad Fathi on July 7, 2011 at 3:15 AM said...

teruskan berkarya

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat