Tuesday, July 19, 2011

Itu ini Begitu Begini - Mirwana feat. Altimet ! (lirik)


Assalamualaikum w.b.t

Jom dengar karya terbaru persembahan Mirwana feat. Altimet !
(Itu ini Begitu Begini)
Bagi komen sikit ! :)

LINK

Lirik

(Intro) Mirwana

Kau membisik

Kau memanggil

Cuba mengheretku ke ruang fantasi

Bicaramu menggoda

Semua bagai indah

Hanya madah sia-sia

Racun berbisa

(Chorus) Mirwana

Itu Ini Begitu Begini

Beza persepsi di sana-sini

Cara dia dan cara mereka

Masing-masing punya citarasa

Itu Ini Begitu Begini

Gosip sensasi di sana-sini

Kisah dia cerita mereka

Tak peduli benar atau dusta

(Rap) Altimet

Aku merenung keluar tingkap

Memikirkan masa aku yang kian singkat

Merancang usaha aku yang perlu ditingkat

Terkenang masa lalu yang lebih ringkas

Pesanan ringkas di alat komunikasi

Bisik belakang lagi gosip sensasi

Dulu geli hati pernah kuminati

Yang dahulu manis kini aku rasa basi

Bila diumpankan secebis umpatan

Yang lebih penting lebih senang dilupakan

Yang gangsa digilap kita sangka emas

kaca dikejar yang berlian lekas terlepas

Nasi yag dikendung senang tercicir

Bila sibuk mengejar madu mengalir dari bibir

Yang dijual murah untuk beli sepah

Hingga tubuh kebulur rohani resah

(Repeat Chorus) Mirwana

(Rap) Altimet

Satu masa dulu kita dua sejoli

Di antara hobi bercerita di kedai kopi

Hingga pukul dua, tiga, empat, lima pagi

Malam tua tapi kita masih muda lagi

Gerak pantas mulut manis bila ada gadis

Macam baju tukar laju biar mereka menangis

Tak heran ada yang lain-lain

Kita saing bukan sukan hanya main-main

Bukan tempat untuk aku mencemuh mencaci

Tapi aku bukan lelaki itu lagi

kau ada hidup kau aku punya hal sendiri

Lihat aku punya masjid indah yang terdiri

Jauh sekali tempat aku mengadili

Tapi aku harap kau pandai membawa diri

Kalau jumpa di luar pasti bertegur sapa

Jemput ke rumah aku kalau ada masa

(Bridge) Mirwana

Helah dan dusta punca sengketa

Menghancurkan segala

Bawa sengsara dan airmata

(Repeat Chorus)

Lagu: Akmal Mirwana

Lirik : Akmal Mirwana & Altimet



*Credit pada Altimet yang Upload !


p/s : Jangan lupa Like Fanpage Mirwana dan Altimet !

iyyakanaqbudu waiyyakanasta'in
ihdinassirotolmustaqim

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat