Monday, July 11, 2011

Dapat kerja lagi !


Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar korang? hehe.. alhamdullillah masih diberi peluang olehNya untuk terus berpijak dan meningkatkan ketaqwaan di bumiNya.. cewahh.. hehe... Jadi hari nie nak bgtau yang aku baru mula buat satu lagi keje tapi kali nie tolong ayah aku.. nak tau keje ape? hee.. esok baru boleh bgtau sebab tak amik gambar ari nie jadi bagi klu jela.. boleh? hehe.. klu-nye adalah gambar nie... Selamat men-teka ! :)



Tapi ari nie sedih jugak sebab speck frameless kesayangan ku patah..uuuu... waaaaa... permulaan nak patah tu sewaktu aku pergi berjuang baru2 nie.. tapi aku tak kisah... Allah akan kira semua nie.. insyaAllah.. ameenn...





Okla, nak cite tu je ari nie.. esok insyaAllah update lagi.. kalaua de ruang yang lapang, aku fikir nak update blog tetiap hari tapi tentang aku la.. haha.. tapi kot2 kalau ade berita semasa atau ape2 yang menarik aku akan post jugakk... tazkirah ke.. tak semestiya pasal aku kan.. ok2.. dah banyak cakap..


p/s : sesape nak beli hp baru bole cntct saya ya.. hehe


iyyakanaqbudu waiyyakanasta'in
ihdinassirotolmustaqim

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat