Tuesday, July 12, 2011

Sony HD Bloggie !


Assalamualaikum w.b.t
Yep ! Alhamdullilah dapat update blog lagi ari nie.. hehe.. rajin nie.. syukur sgt2 jugak sekarang nie ramai buat tempahan untuk beli hp baru dgn aku.. rezeki kan.. Terima kasih banyak2 pada yang percaya pada perkhidmatan ku.. Jadi sape2 sahabat yang baca blog nie bolehla jugak nak beli hp baru ke.. repair ke.. cari aksesori ke.. (cewah.. promo nampak ! ).. Blog sendiri takpela kan.. :)

Seperti tajuk di atas nak cite tentang gadget terbaru yang aku beli.. alhamdullilah.. rezeki jugak tu kan.. aku terlalu minat nak buat2 video nie, nak2 yang berkualiti kan.. editing tak pandai pun, buat video2 cover tula.. nyanyi2 je.. teramat suka pada HD (High Definiton), jadi puas dgn kualiti tu.. selalunye mahal untuk dapatkan sebuah camera yang mempunyai rakaman video kualiti Full HD.. seperti HD bloggie nie memang agak mahal la.. Kalau harga market lebih kurang RM799-RM899 macam tu.. mahal kan? tapi alhamdullilah dipertemukan Sony HD bloggie nie dgn separuh harga di Pc fair baru2 nie.. ternyata teramatlah murah.. skng nie check kat kedai, harga memg still mahal la.. betullll.... hehe.. dah lame dh sebenarnye nak beli HD bloggie nie dan alhamdullilah dapat jugak ! jadi kat bawah nie ade 1st video aku test Sony HD bloggie aku nie.. saje nak test sound dier.. nanti insyaAllah akan upload video2 yang lain.. Boleh subscribe di page YouTube aku ya.. Oklah, nak cakap tu je.. saje kongsi2.. kot2 ade yang minatnye seperti saya.. Wassalam...





p/s : Comel kan HD bloggie ku, aku punye memang wane pink pun! :P


iyyakanaqbudu waiyyakanasta'in
ihdinassirotolmustaqim

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat