Friday, November 14, 2008

Anak didik buat roadshow?




Assalamualaikum ku mulakan bicara..

Alhamdullilah ade juga peluang nak update blog nie,ramai jugak yang suruh update cepat.Ape-ape pun nak ucap terima kasih byk-byk pada semua yang menyokong aku sebagai mantan muslim voice,sebenarnya lepas sahaja aku post coretan yang lepas terus ramai peminat-peminat(perasanla tu) yang tanye,kenapa keluar dari muslim voice,tak bestla muslim voice lepas nie dan macam-macam lagila..hihi..terima kasih byk-byk sudi jugak nak ambik tahu.Tentang persoalan tu diriku yang tidak berdaya ini ingin memohon maaf banyak kerana tak dapat untuk menjawabnya mungkin ini aku anggap sebagai kenangan yang tidak perlu difikirkan lagi,minta maaf yer semua.Nak ucap terima kasih juga sebab ada yang komen coretan-coretan aku kat blog nie.hihi..terharu nie.Okla,kita tinggalkan dulu psal nie untuk coretan kali ini aku nak cerita sikit pasal kumpulan nasyid kolej yang pernah aku kongsi ilmu dengan mereka tentang acapella,nama group nie irsyadi.Sekarang diorang dah ade perkembangan terbaru sebab diorang dah mule buat roadshow mengelilingi pahang nie.Nama roadshow nye kalau tak silap Jelajah Layar Keinsafan.huhu..macam tajuk lagu mestica la pulak.

14 november 2008(9 malam),hari nie roadshow pertama diorang bermule di taman esplanade(sape duk kuantan taula)..happening jugakla cume penonton aje kurang memberangsangkan tapi aku tetap datang nak bagi sokongan.Sebenarnye cume tinggal segelintir sahaja ahli kumpulan nie yang aku pernah berkongsi ilmu yang lain semua dah abis belajar,kebanyakannye semua ahli-ahli baru.Best jugak suara diorang tapi hatiku menjadi sedih sebab diorang takde pun bawak lagu acapella,maknenye ilmu yang ku ajarkan itu sudah tiada.hik3.mengikut apa yang diorang ckp pihak pengurusan tak bagi bawak lagu acapella jadi terpaksela bawak lagu yang ade muzik.Okla sampai disini dulu coretan ku buat mase ini,ape-ape pun terima kasih banyak-banyak sudi baca sampai habis yer.Disini aku ade letakkan satu gambar yang sempat aku ambil sewaktu persembahan mereka.(tu gambar yang kat atas 2..satu aje tau..)

Tazkirah:Walau dimana sahaja@dalam apa jua keadaan sekalipun,jangan tinggal solat!!

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat