Wednesday, November 26, 2008

Apa salah aku?


Bismillah ku mulakan bicara...

Hatiku berbisik untuk aku update blog nie..Aku sedih,kenape?apa salah aku?kenape orang suka rosakkan kegembiraan aku.Aku cuma insan yang lemah,tak mampu untuk berbuat ape2.Aku cuba untuk perbaiki keadaan tapi kenapa masih nak salahkan aku.Mungkin ada yang tertanye-tanye apa masalah aku itu,sebenarnya aku telah mendapat satu tamparan yang agak hebat dalam hidupku.Orang menuding jari pada aku dan terus menyalahkan aku,hatiku hancur kerana ada yang sanggup untuk menghancurkan kegembiraanku,aku pun tak tahu kenapa?aku tak pernah hancurkan kegembiraan sesiapa.Aku ingin untuk perbaiki diriku ini dari segala kesilapan yang lepas dari segala dosa dan noda tapi ini yang aku terima.Mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku.Aku cuma mampu untuk terus berdoa pada Allah supaya ditetapkan hatiku padaNya untuk terus menyusuri jalan yang lurus ini.Tak apalah,mungkin dengan luahanku ini dapat mengurangkan beban yang menimpa diriku ini.Terima kasih kepada sesiapa yang sudi baca.

+Tiada tuhan melainkan Allah dan Nabi muhammad pesuruh Allah..Islam Agamaku..



2 comments:

Anem Arnamee on December 1, 2008 at 8:33 AM said...

Salam..
kuatkan semangat.
Tak semua senang dengan kegembiraan kita.yg penting ALLAH kenal siapa kita.dia je mampu xray hati kita..=)

sabar~

uStAzAh HaFnA on January 9, 2009 at 2:33 PM said...

biaasalah tu manusia mana ade bleh senang hati tengok orang lain gembira....yang penting kuatkan semangat dan jangan pikir sangat.....

 

Copyright © 2011 Reserved to Zulhilmi Safain Design with love by CikBulat